شرکت پتروشیمی بیستون / نمایش جزییات خبر
سرپرست جدید شرکت پتروشیمی بیستون منصوب گردید

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل پیشین و سرپرست جدید شرکت پتروشیمی بیستون برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل پیشین و سرپرست جدید شرکت پتروشیمی بیستون برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل پیشین و سرپرست جدید شرکت پتروشیمی بیستون روز چهارشنبه 3 مرداد ماه 1403 با حضور ، آقای سهراب براندیشه رئیس هیأت مدیره شرکت ، رئیس مجتمع و جمعی از روسا و سرپرستان واحدها در محل سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.
در ابتدای این آیین و پس از پخش آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران ، آقای براندیشه ضمن قدردانی از زحمات بی دریغ تمامی کارکنان ، خواهان ادامه همکاری و همراهی هماهنگ در مسیر کار و رو به جلو جهت دست یابی به موفقیت و اهداف عالیه شرکت که همان تولید محصول با کیفیت بالا و رضایتمندی ذینفعان است شد .
ایشان با بیان اینکه اگر شرکت پتروشیمی بیستون با اقتدار به تولید با کیفیت خود ادامه می دهد و امروز به این جایگاه رسیده و حرکت شتابان رو به جلوی آن ادامه دارد و مراتب رضایتمندی ذینفعان خود را مهیا نموده است بدون شک این حاصل تلاش و عملکرد خوب تمامی مجموعه را می رساند که امیدواریم با یاری خداوند متعال این هم افزایی و یکپارچگی در جهت هر چه درخشان تر کردن این شرکت ادامه داشته و پایدار بماند.
رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی بیستون ضمن قدردانی از زحمات آقای بیژن فتح اله پور مدیر عامل پیشین شرکت و آرزوی سلامتی و موفقیت برای ایشان ، طی حکمی آقای مهندس محمدرضا کرم را با حفظ سمت رئیس مجتمع به سمت سرپرستی این شرکت معرفی نمودند .
ایشان در پایان بیاناتشان با اشاره به تجارب و توانمندی های جناب آقای مهندس کرم و آرزوی توفیق و عاقبت به خیری برای ایشان ابراز داشتند: بدون شک ایشان برای همه ما مایه افتخار و سربلندی هستند و با همت خوبی که بنده در مجموعه پتروشیمی بیستون می بینم آینده این شرکت روشن است و روشن تر نیز خواهد شد.
آقای مهندس کرم نیز در ادامه مراسم بیان داشتند اگر امروز پتروشیمی بیستون می درخشد بی شک مرهون تلاش ، همکاری ، همدلی و همراهی همکاران بسیار خوب ، ایثارگر و فهیم مجتمع بوده است.
وی افزود: من آینده خوبی را برای پتروشیمی بیستون متصورم و امیدوارم با همکاری ، همفکری و خرد جمعی مسیر توسعه هر چه بیشتر این صنعت بزرگ را جلو ببریم و انشالله به معنای واقعی جامع عمل خواهیم پوشاند .
در پایان این آیین باشکوه ضمن تکریم مجدد آقای فتح اله پور مدیرعامل پیشین ، با اهداء حکمی از سوی آقای براندیشه رئیس هیأت مدیره شرکت ، آقای مهندس محمدرضا کرم به عنوان سرپرست شرکت پتروشیمی بیستون منصوب گردید.

انتصاب 1

 

انتصاب 1403

 

 

 

 

تعداد بازدید : ۴۷۹

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.