شرکت پتروشیمی بیستون / نمایش جزییات خبر

اولین جلسه هم اندیشی و هم افزایی پالایشگاه نفت کرمانشاه و شرکت پتروشیمی بیستون

اولین جلسه هم اندیشی  و هم افزایی پالایشگاه نفت کرمانشاه و شرکت پتروشیمی بیستون

روز سه شنبه 17 فروردین ماه 1400 جمعی از مدیران ،روسا و کارشناسان ادارات و واحدهای صنعتی پالایشگاه نفت کرمانشاه جهت بازدید و حضور در جلسه هم اندیشی که به میزبانی شرکت پتروشیمی بیستون تدارک گردیده بود حضور بهم رساندند.

در راستای هم اندیشی و هم افزایی ، توسعه و همکاری در زمینه فعالیت های فنی ، تخصصی و پژوهشی فی مابین این دو صنعت جلسه ای با حضور آقایان براندیشه رئیس هیأت مدیره پتروشیمی بیستون و پالایشگاه نفت کرمانشاه ، مهندس سروریان مدیر عامل پتروشیمی بیستون، فتح اله پور معاونت مالی و اداری پتروشیمی بیستون و جمعی از روساء و کارشناسان این شرکت و همچنین مهندس کاویانی مدیر عامل پالایشگاه نفت کرمانشاه و هیأت همراه در سالن کنفرانس پتروشیمی بیستون برگزار گردید .

جلسه با ذکر نام خدای متعال راس ساعت 30/13 ظهر آغاز گردید و ابتدا آقای براندیشه در این نشست ضمن خوش آمد گویی و ابراز خرسندی و آرزوی سلامتی برای همگان در سال جدید تاکید کرد انشاالله این نشست بابی در جهت تبادل تجربیات ، تخصص و منابع علمی این دو صنعت باشد و در آینده با استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود قدم های توسعه و پیشرفت و تعالی محکم تر و دقیق تر برداریم . ایشان هدف از برگزاری این نشست همکاری مشترک در راستای ارتقاء سطح دانش و تجربه و رفع مشکلات احتمالی بیان کرد و خواستار برقراری ارتباط بین تیم های فنی از جمله اتاق کنترل ، آزمایشگاه ، HSE و ... جهت ایجاد هم افزایی بیشتر شد .

رئیس هیأت مدیره شرکت پتروشیمی بیستون در ادامه بیاناتشان مجموعه پتروشیمی بیستون و پالایشگاه را در یک قالب دیدند و خواهان برقراری فرهنگ رفاقت و دوستی بین این دو صنعت تولیدی غرب کشور شد . وی از زحمات هر دو مجموعه تشکر بعمل آوردند و ایراد فرمودند در راستای تحقق شعار سال جدید ( تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها ) این دو مجموعه می بایست گامهای محکم تری بردارند و همدلی و همراهی و کار جهادی از مولفه های موثر در این راستا است .

در ادامه آقای فتح اله پور ضمن خیر مقدم به حاضرین از توسعه همکاری فیمابین استقبال کرد و اعلام نمود بی شک راهکارهای توسعه و پیشرفت هر دو صنعت پالایشگاه و پتروشیمی را در هم اندیشی و تعامل متقابل دانست .

 وی بیان کرد حضور کادر مدیریتی و فنی پالایشگاه کرمانشاه در پتروشیمی بیستون مایه دلگرمی است و از آنجایی که این دو مجموعه سهامدار مشترک دارند این ارتباط باعث هم افزایی خواهد شد .

آقای مهندس کاویانی مدیر عامل پالایشگاه کرمانشاه نیز طی سخنانی کوتاه ضمن تشکر از مهمان نوازی پتروشیمی بیستون از ایده برقراری ارتباط بین پالایشگاه و پتروشیمی توسط آقای براندیشه استقبال کرد و ارتباط متقابل و تبادل اطلاعات را مثمر ثمر دانست .

در خاتمه آقای مهندس سروریان نیز ضمن خوش آمدگویی از هم افزایی و افزایش سطح علمی طرفین در این نشست ذکر کرد و تداوم آنرا خواستار شد .

قابل ذکر است قبل از برگزاری جلسه مدعوین به همراه مدیران و کارشناسان شرکت پتروشیمی بیستون بازدید میدانی از محوطه صنعتی ، اتاق کنترل ، آزمایشگاه و ... بعمل آوردند و توضیحات لازم از سوی کارشناسان مربوطه به بازدیدکنندگان ارائه گردید .

تعداد بازدید : ۱,۸۶۰

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.